lazyy

       2011-07-12 | 22:20:42 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

såhär mysigt som på bilderna (om inte mer) hade jag och min sockertopp i lördags! Efter en lång dag i helsingborg följde pernilla med mig hem och sov här! Vi skrattade, åt en massa, beundrade våra inköp, kollade på one tree hill, pratade i massor och var allmänt najs!
Nu har snart en månad gått förbi av sommarlovet och jag har ångest! Har knappt gjort någonting alls och är jätteblek. Jag som hade planerat att göra massor med spontangrejer och åka till massa ställen och vara jätte brun. Istället har jag sovit förbi dagarna, blöö. Imorgon börjar min jobba-tolv-dagar-i-sträck-period och sen är det augusti. ååååååååååååååångest...  Idag har jag iallafall varit duktig! Både solat och tränat. Hade vattenkrig med brodern vilket kanske inte var såå jätte smart, börjar få ont i halsen! :(




Postat av: Alija

Jag har också lite ont i halsen :(

/ 2011-07-12 / 23:23:54 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?