blablabla

       2011-07-27 | 14:41:06 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

egentligen så känns det onödigt att skriva massa ursäkter till varför uppdateringen är som den är. Jag bloggar när jag känner för det och det har jag inte gjort de senaste dagarna. Jag har inte varit mig själv, alls. Deprimerad och förvirrad. Ingen aning vad det beror på.
Jag är fortfarande inte frisk, varm ena sekunden och kall andra, hosta, huvudvärk och halsont. Ska snart ta en dusch och försöka rycka upp mig, brukar funka. I måndags jobbade jag 11e dagen i rad. Med en fet förkyldning. I en kall affär. Ord kan inte beskriva hur skönt det var att gå där ifrån den dagen. Ska bara jobba på lördag och 4 dagar till efter det innan skolan börjar. Aldrig mer ska jag jobba så många dagar utan paus, fyfan. Missförstå mig inte, jag tycker om att jobba där och tjäna pengar, jag vet att många har värre jobb än mig. Men jag är helt slut!

wellwell... Fick hem en smyckeshållare för någon dag sedan, då jag insåg hur lite smycken jag egentligen har & hur fula de är haha! Slängde nog 10 örhängen och 2 halsband... Bilder kommer någon annan dag för jag orkar inte fixa med det nu.



söt bror





Postat av: weronica

Sluta gnäll! Varför frågade du inte Sanna om hon ville ta några tider? Eller någonannan? Eller sagt NEJ från början!!

/ 2011-07-27 / 16:16:28 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?