rubrik

       2011-07-08 | 21:38:44 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

en påse smörpopcorn ligger i micron och bordsfläkten står på max, ska snart kolla på ett eller fem avsnitt av one tree hill (♥)! Imorgon ska jag och pernilla shoppa på skånes största varohus, väla, sålänge det inte regnar för då känns det rätt så meningslöst. Idag har jag varit på konsum och fått nya arbetstider.. Ska jobba NIO DAGAR I STRECK!! Men pengarna rullar in som de ska hehe. Var med pappa på mediamarkt idag, köpte ett kamerastativ för ynka 150:- skönt att slippa det andra klumpiga och rostiga jag fick av carl!




Postat av: Gissa tre gånger

SHIT vad snygga fötter :D

/ 2011-07-15 / 23:16:04 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?