1 juni

       2011-06-01 | 20:33:40 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

satt ute på altanen med mami ett bra tag efter maten idag, fikade och pratade, myspys! Har ju "mini-lov" nu fram till måndag. Riktigt skönt! Imorgon ska jag jobba, på fredag hoppas jag på att natta vill shoppa med mig & sen skulle jag antagligen möjligtvis träffa christopher (frågetecken på de 2 sista, riktade till just de personerna hehe). Nu ska jag börja redigera en del porträttbilder som togs för mer än en månad sedan haha!

sååååå gooda!!!! ♥♥♥




Postat av: Josefine Andersson

gotttt!



kul kika in på söndag och se om det vart du :)!

/ 2011-06-04 / 10:15:19 / http://typjosefiine.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?