//

       2011-06-04 | 20:45:49 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

riiiiktigt härlig dag idag! Vaknade lagom till lunch, kokade nudlar och gjorde en milkshake sen satte jag mig i solstolen och njöt. Vid 2 ringde linda mig och frågade om jag ville hänka stranden, efter lite övertalningsamtal så följde jag med. På stranden träffade vi alija, danne och några andra killar, tog årets första dopp (wiiho) och insåg hur blek jag verkligen är haha! Kom hem från stranden halv7 med ont i fötterna från att ha gått barfota genom byn, då satte jag mig i solen på altanen igen och väntade på maten. Känner verkligen hur ansiktet bränner! Nu ska jag kolla på OC & äta vattenmelon, mMm!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?