\\

       2011-06-05 | 23:42:10 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

gårdagen avslutades med en timmes promenad på byn med victor, bland alla mörka stigar utan lampor, fyllda med mördarsniglar. Trevligare än det lät faktiskt, kom hem vid 12 och satte på ett avsnitt av OC sedan nannade jag sött till 12 idag. När jag gick upp stod pappa och lagade pannkakor, mums! Efter jag ätit cyklade jag till stranden & träffade camillla. FYFAN VAD VARMT DET VAR!! Svettades redan 3 minuter efter vi badat haha... Begav mig hemåt närmare fyra, eller rättare sagt till gymmet... duktig eller vad?
efter det tog jag den skönaste duschen på länge, tömde håret på sand och svett (mums)! På kvällen åt vi mat & kladdkaka hos Kerstin på hennes balkong. Nu har jag precis smörjt in halva kroppen med efter-sol, har bränt mina fötter(!), lår, hårbotten OCH precis vid kanten av min bikini, kul! Nu känns det verkligen som sommaren är här! synd bara att den ska försvinna imorgon haha...
om en vecka minus en dag befinner jag mig på stranden igen med denna tös och andra random människor för att fira hennes b-daay!




Postat av: Lindaaaaaa

sexiiiiigbruuud.se

/ 2011-06-08 / 17:25:38 / http://kkallesson.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?