om alla i kina hade gett mig 1 krona hade jag varit rik nu

       2011-06-08 | 22:26:04 | KOMMENTERA HÄR! (3) | DAGBOKEN

japp! så ser det ut, onödigt kan man ju tycka? Tiden går snabbt iallafall! :D och ja jag vet att alla andra får lov tidigare.....
nu ska jag sova, eller snart iallafall.. jobbigt med 2 timmars skola imorgon ju hehe. Har inte gått en dag på denna veckan som jag inte somnat vid tv;n efter skolan - hej sömnproblem! Ska spela upp Hans & Greta-pjäsen på engelska imorgon så kanske borde läsa genom replikerna en gång åtminstonde?




Postat av: Natta

naaaaaaaaaaaajs

/ 2011-06-08 / 22:35:39 /
Postat av: moa

sv: hihi ja visst var det :')

/ 2011-06-08 / 22:39:18 / http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: Sandra Östergren

Hej hej vad trevlig din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa din blogg igen. =) Hoppas du har en bra helg =P

/ 2011-06-28 / 00:51:38 / http://jade.se/reseguide

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?