onödig dag..

       2011-06-09 | 20:28:56 | KOMMENTERA HÄR! (2) | DAGBOKEN

somsagt skola mellan halv 10 och elva idag, slutade faktiskt hela 30 min tidigare! Tillräckligt för att jag skulle hinna med bussen och slippa vänta en timme på nästa. Kom hem, åt, kollade på hellcats, degade, åt glass, städade fram till halv 4 nånting. Då jag äntligen tog tag i att cykla till banken (lät lame) för att fixa mitt ID-kort. För första gången (av 4) så var där ingen kö & dörrarna gick faktiskt upp av sig själv. De är nämligen inte vanliga "rulldörrar" som finns på varohus o.s.v. utan det tar 6795 minuter innnan de öppnar sig; riktigt störigt för man vet inte om man ska gå fram och tillbaka eller stå kvar och vänta. Medans man listar ut det så sitter massa tanter och gubbar och glor.
Men iallafall... Jag har vääldigt svårt att fatta att jag får sommarlov nästa vecka. Ännu mindre att jag ska till NEW YORK. Inte för att skryta alltså. Inte alls. Jag är fett taggad på denna helgen! Kommer ha fullt upp varje sekund (överdrivarN) och ska njuta av det hehe. Imorgon ska jag ta bussen till skolan klockan 7. Awensome.
vatten.




Postat av: Cornelia

Sv; Aw tack snälla du! <3

/ 2011-06-14 / 21:41:35 / http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Emma

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

/ 2011-07-11 / 03:18:53 / http://gravidforsakring.net

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?