+-/=!

       2011-03-09 | 21:21:00 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN


onsdag idag då jajaja, ska filma imorrn på engelskan så måste fixa lite inför det & sen på fredag ska vi ha redovisning i matte. Där vi ska prata i 6 minuter om ett tal, hur vi löst det osv. dock är vi 3st i min grupp men ändå haha! Ska snart fortsätta med powerpointen & allt annat men jag typ... fastnade här haha! Börjar halv9 imorrn, men tror plugget kommer hålla mig uppe ganska sent. (för att vara jag) så kommer nog inte få särskillt mycket gjort. Sen nästa vecka ska jag göra min APU i 3 veckor, på konsum här i lomma (haha). Så förhoppningsvis kommer jag inte vara lika stressad över allt då = kunna ta tag i träningen igen, wiiho!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?