bang bang baby

       2011-03-23 | 21:25:07 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

ja, jag vet att uppdateringen inte varit så bra de senaste dagarna. Men jag hade själv inte tyckt detta var kul att läsa: vatt på konsum idag, sen la jag mig i soffan och.. typ fastnade där! Ehh ja, he he det var allt. För så har det varit nu de senaste dagarna, pluggat lite matte (har bara ett kapitel kvar nu), fastnat vid tv;n, lagt mig i sängen med datorn, tänkt; whoops klockan är 23:00, natti natti!

morgondagen kommer dock inte att bli likadan. Har utvecklingssamtal 08:30, tack mamma för att du tog den tiden, verkligen, hmm... Sen direkt från skolan till konsum, medans ALLA ANDRA PÅ SKOLAN, ALLA UTOM VÅR KLASS ÄR LEDIGA. Kul, nae. Men kan inte direkt göra något åt det, sen vid 3 ska jag ta bussen till malmö igen för att träffa vickii. Nu ska jag se OC, har vatt utan det i 3 dagar nu.. utan anledning *snyft*


såhär såg jag ut innan jag skulle träna idag, kan lova att jag inte såg lika pigg ut efteråt. Men känslan efter ett träningspass är underbar! Tydligen så hade jag glömt bort att jag hatar mina armar när jag tog dessa bilderna, så ja jag är medveten om att de inte är världens smalaste direkt! (låååång bildtext)




Postat av: Alija

Sola (och ja jag är blekare än dig) ;D

/ 2011-03-23 / 23:30:06 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?