detta är extremt viktigt, läs & känn sympati!

       2011-03-15 | 21:36:04 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

saker att störa sig på:
- när jag förhandsgranskar mina inlägg ser det INTE ut som när det publicerats, irritation till max!
- allt nagellack har lyckats lossna (stavas det så?) utom det på lillfingret, fint att ha en svart nagel medans alla andra är typ, naturliga? nej!
- de har tagit bort den akustiska versionen av DENNA låten, den som finns kvar är mycket mycket sämre!
- jag vill se one tree hill, men nej nästa avsnitt kommer inte förens om typ evigheter?
- mina lärare är världens segaste på att rätta arbeten, vill ha reda på mina betyg nu nu nu! utom engelskan för den kan dö
- min msn funkar inte!!!!
- jag har lyssnat på samma musik hela dagen, NRJ skärpning!
- min bror spelar gitarr HÖGT i rummet brevid & förstör min musik
- hatar den fula spotify reklamen på gubbarna från R.E.M. bara ploppar upp där & vägrar försvinna (förutom nu såklart när jag skulle print screena för att visa)

med risk att låta typ som en kärring som klagar på allt avslutar jag nu med dessa fina bilderna (satte dit effekter bara för att jag skulle se aningen finare ut):



lyckades tillslut fånga dem, haha sexy mama's.. ja jag är trött





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?