en styck rubrik

       2011-03-27 | 12:48:08 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jävla sommartid, gör så att en timme tas bort från dagen. Precis som om att den inte är tillräckligt kort ändå...

Bad mamma väcka mig tidigt idag. Klockan halv11 tyckte hon tydligen var lagom, eftersom den egentligen var halv10. Fick lite smått damp på henne eftersom jag ville få ut något ur denna dagen. Men jag tror inte jag hade fått det ändå he he... Har suttit med huvudet i matteboken nu i ungefär 40minuter men det är omöjligt att räkna matte på tom mage. Mamma & pappa är inte hemma, men de skulle handla lunch på vägen hem. Får hoppas på att det blir snart! ehm, okej? vad är det jag skriver om egentligen haha?! Men iallafall, nu ska jag ta en huvudvärkstablett och försöka koncentrera mig. Sen ikväll ska jag till gymmet, det suger att de inte öppnar förrens halv4!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?