fett otaggad på livet

       2011-03-14 | 20:44:11 | KOMMENTERA HÄR! (2) | DAGBOKEN

jag vet inte vad det är med mig, jag är varken glad eller ledsen bara tom. Känns som något saknas men jag vet inte vad, jag vill göra något men hittar inte orken. Jag har så många planer på vad jag vill göra & ha (okej, dedär kan tolkas fel, menar inget stort - bara typ kläder, träning osv.) Jag har suttit ett tag i sängen och bara suttit & kollat ner på marken, loggat in på bloggen, försökt komma på något vettigt att skriva. Men allting har suddats ut. Om och om igen. Det känns bara som att allting har stannat upp, mitt liv. Samma sak dag in & dag ut & ahhh... Jag vet inte, bara en känsla jag har.
________________________________________________________________________________________________________________________

Första APU-dagen idag då, packade upp varor osv. hälsade på massa glada tanter, fick damp på några lomma-gangstrar som kom in och skrek, fick ont i huvudet av allt tvättmedel, fick feet träningsvärk på grund av att behöva sträcka mig upp till alla hyllor, bröt en nagel & konstaterade att pinks låt "raise your glas" och chiris brown's "nya" låt spelas ungefär 2 gånger / timme på NRJ, kul! Men hoppas på att få sommarjobb där, det är faktiskt helt okej ändå!


jo men fint!




Postat av: Alija

Don't you go emo on me emma! :D Finns på msn, ditt happy pill :)

/ 2011-03-14 / 21:23:13 /
Postat av: IIII

Jag vet vad du saknar :D Du saknar ju mig :D <3 thihi

/ 2011-03-16 / 18:19:01 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?