funny little feeling

       2011-03-30 | 22:13:19 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN


Imorse vaknade jag med ett fett astma-anfall. Hade tatt medeciner hela natten men de hjälpte inte. Så jag ringde till konsum och sa sanningen, att jag inte mådde särskillt bra. Så då passade jag på att ta en dusch och sova lite, tydligen så hann medecinerna värka då, för efteråt mådde jag mycket bättre. Så runt 12-tiden (började nio egentligen) tog jag mig ner till konsum för att packa upp lite varor och så. Efter det visade en tjej där hur man använder kassan, i början hade jag lite panik eftersom där är mycket att hålla reda på. Faktiskt många varor som inte har streck-kod (frukt, godis, grönsaker o.s.v.) men man kommer in i det I guess. Hon som lärde mig stod brevid hela tiden och såg till att jag klarade av det, skönt med lite stöd haha!

I och med att jag egentligen ska jobba 6 timmar / dag och hade missat 3, så fick jag stanna kvar i en timme efter jag egentligen skulle sluta. Så tyckte han även att jag ska komma dit klockan ÅTTA imorgon, grejt! Dock kommer jag antagligen få jobb där, så jäävla awensome!! När jag kom hem så hade pappa vatt och hämtat mina converse ♥. Ska till new york i sommar, snacka om att jag ska köpa massor med converse då! Vid 7 mötte jag natta för att sitta på gungan & snacka skit. Trrrevligt! Har bestämmt mig för att lägga mig tidigt idag så GODNATT!

btw... Nu när jag varit så duktig med träningen och tänkte fortsätta med det. SÅ såklart glömmde jag att stänga fönstret in på mitt rum = feet förkyldning, najs.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?