hajwejmän

       2011-03-13 | 14:20:26 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

har precis gått upp & satt på en kopp kaffe (känner att detta börjar låta som en matblogg eller något, varje gång jag bloggar äter jag något haha). Det är söndag idag för er som inte visste detta. Detta är den första söndagen jag inte behöver dränka mig i plugg, har bara 140 matte-uppgifter att räkna & en APU-rapport att skriva. Men det är faktiskt "bara" under 3 veckor + att jag då ska jobba 6 timmar per dag på konsum. Så jag tänkte börja räkna åtminstonde 5 uppgifter eller liknande nu innan jag ska träna, gymmet öppnar halv4 idag! 


trrrrrrrrrrrrräd!




Postat av: Alija

Träd!

/ 2011-03-13 / 17:39:28 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?