hands down

       2011-03-17 | 20:36:16 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

efter APU;n idag cycklade jag hem i regnet (fyfaan!) för att byta om och så. Efter cirkus 10 min sprang jag till bussen & mötte min kusin vid studentgatan. Vi satte oss på espressohouse (på?!) och drack chailatte, efter typ 5min kom holmen & snacka med oss & även sune efter ett tag, så jag & camilla hann tyvärr inte snacka så mycket. Men det var trevligt ändå! Nu ska jag försöka lindra huvudvärken med glass!

When you try your best, but you don't succeed, when you get what you want, but not what you need. And the tears come streaming down your face, when you lose something you can't replace.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?