iblandbarahatarjagrubriker!

       2011-03-12 | 23:20:54 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

idag har varit en härlig dag, en bra dag. Gick upp sådär lagom till lunch, kollade 2 avsnitt av OC, satte på oth-spelningslistan på spotify & städade gaderoben! Äntligen blev det gjort! Alla kläder låg i en hög innan, hittade ju inget att ha på mig om morgnarna. Passade också på att rensa lite, 8 ''toppar'' ska skänkas någonstans! Efter en timmes städning gick jag & mamma ut på en promenad, tyvärr va det riktigt tråkigt foto-väder idag.. Men fick en del hyffsade bilder iallafall! Nu på kvällen har jag myst med mamma framför tv;n & melodifestivalen, diskuterade med Ida samtidigt, HAHA! Enligt mig var dannys låt bättre, men Eric Saade är så hiiiiiiimla snygg! Hade gåshud och allt! Nu ska jag äta de sista ur godispåsen tillsammans med ett avsnitt eller två av OC. Shiit vad många utropstecken det blev(!) haha jag som hatade dem för några månader sedan, men så kan det gå!!!!!!

inte de finaste bilderna direkt, but you get the point right? ;)






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?