it's killing me

       2011-03-02 | 22:37:46 | KOMMENTERA HÄR! (3) | DAGBOKEN

har pluggat i princip sen jag kom hem nu & ändå fastnar inte matten, får speel! Vi hade livräddning på land idag på idrotten haha låg påå bord och låtsades vara medvetslösa, failade totalt inför otto (läraren). Nästa gång ska vi till aquaqul (stavas det så?) men jag får inte vara med p.g.a. min borttagna leverfläck på ryggen, men jag klagar inte! :D på engelskan satt jag själv med ett grupparbete - gick inget vidare.

Sen hade vi naturprov, gick okej men där var bara 10 frågor och jag failade på 3 (de va för att se hur bra man hängt med på lektionerna, vilket jag visade att jag inte gjort, bra där, bra!) men jag får hoppas på det bästa. Sen hade vi en diskussion i grupper på svenskan om en film vi sett, ändå kul haha! När vi inte satt och diskuterade med läraren hade grupperna i klassrummet i uppgift att skriva en novell tillsammans, att var och en skulle skriva 1 minut var. Vår handlade om en mobbad snigel som fick ett paket mamma scan i huvudet och blev uppbränd av en gurka haha!

Sen har jag somsagt pluggat resten av tiden, sitter och läser om tidningens historia och lagar som gäller journalister osv. Men min medialärare tycker att jag ska satsa på mitt skrivande så då är det kanske bra att veta. Men det har jag än så länge inte fått reda på - om det är nödvändigt alltså, hehe yrt och långt inlägg! Ajja nu ska jag sova, börjar trots allt halv9 imorrn, lääängtar!





Postat av: Anonym

Hej snygging :$

/ 2011-03-02 / 23:34:47 /
Postat av: Anonym

Aq-va-kul

/ 2011-03-02 / 23:35:53 /
Postat av: Anonym

Hoppas bara inte det e matte A som inte fastnar, det e typ samma sak som 9ans matte. Matte B är iaf mer förståeligt om det inte går ^^

/ 2011-03-03 / 06:57:36 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?