just nu

       2011-03-20 | 20:16:49 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN



denna söndag har fanemej bara runnit iväg, hatar söndagar! Har precis gjort en smoothie som jag sitter och njuter av just nu. Somsagt har dagen gått jätte snabbt - gick upp halv1, åt & satt kvar ett bra tag vid matbordet för att snacka & ha det mysigt med mamma. Efter det ringde josse, så snackade vi i närmare en timme. Sen städade jag rummet litta och helt plötsligt var klockan halv4! Så då satte jag mig med matteboken & försökte räkna, gick inte jättebra. Så jag tänkte att det var lika bra att sticka till gymmet för hade inte fått något gjort ändå. Det gick riktigt bra idag! Sprang, cyklade, rodd(e?) och "gjorde" alla maskinerna, efteråt blev det duschen & mat som gällde. Sen helt plötsligt var klockan 8 & söndagen den 20:e börjar leda mot sitt slut... poesi på hög nivå!




Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film eller dagens låt :)

Det är bara att tipsa om en film eller låt i respektive inlägg :)

Är du med i båda så har du större chans att vinna :)

/ 2011-03-23 / 12:40:46 / http://ladyyasmine.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?