mah ears are poppin'

       2011-03-06 | 22:09:08 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

världens mest mobbade bild haha!! den i mitten blev så ful ''irl'' så mixade den lite så att det iaf såg lite bättre ut, hehehe. Fick en försenad födelsedags present igår, nämligen en fjärrkontroll till fjärrutlösaren på kameran - underbart!

De flesta som läser min blogg har mig antagligen på facebook = alla vet vad jag hittade på igår. Men tänker berätta ändå :D. Var nämligen @ the alnarpspark med natta & fotade litta! Va inte meningen att vi skulle fota varandra men så blev det! Fick iaf en ny design, inte 100 på att den ska behållas men ja. På kvällen var delar av släkten här & firade min brors födelsedag. Idag har jag skrivit på engelsk- och samhällsredovisningarna & tog en spontanrunda på 2 timmar ner till stranden med kameran, kallt som satan! Bilderna kommer någon annan gång för jag tänkte lägga mig tidigt idag, så godnatt! :D





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?