massa babbel

       2011-03-13 | 22:09:04 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

tänkte göra detta inlägget i punktform, hihi haha hehe höhö
  • jag har hittat massor med ny awensome musik! jag vill göra om mitt rum; måla väggarna vita, få nytt skrivbord, införskaffa massor med mysiga detaljer, vet precis hur jag vill ha det, måste bara övertala pappa först
  • jag vill ha kärlek, sommar och mysiga sommarkvällar
  • jag har typ av nackspärr just nu, det är inte skönt
  • jag saknar att ha tid till att umgås med människor jag tycker om
  • just nu hade jag velat vara hos farfar & farmor
  • jag har inte shoppat på fleeeeera månader (okej kanske inte månader men det var jätte längesen) men det ska ändras på till helgen! Har en hel inköpslista & allt.
  • jag måste verkligen börja ta träningen på allvar, för min hälsa, huvudvärk & kondition's skull. Dessutom inför beachen 2011! Planen är att träna varannan dag & inte äta så mycket "skit" behöver ju inte gå in på detaljer haha!
  • kommer kännas konstigt att inte ta bussen till skolan imorrn & va utan klassen, eller de närmaste 3 veckorna rättare sagt
  • nu ska jag se OC -> sova!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?