på äventyr

       2011-03-19 | 23:09:42 | KOMMENTERA HÄR! (1) |

igår var jag med nilla & hade trevligt, får se till att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen! ♥ vi va på wild ginger, åt för 123:- faktiskt mycket för min plånbok.. Sen när vi kom hem kollade vi lite på youtube klipp, nördiga som vi är haha! Sen kolla vi på one tree hill med glass & godis, hann med att snacka en del också, trevligt trevligt.

finner inte ord för denna dagen som gått haha... Först hade jag gissat(!) fel på när bussen gick så jag & natta kom iväg till malmö ganska sent. Så när vi var på mc donalds så trängdes en massa, där va kaos för någon tappat sin dricka på golvet så hade lite hamnat i en tants nya bok haha! Sen satt en tjej brevid mig och skrek, skrek... Ni som känner mig kan nog tänka er vad jag tänkte om henne, ful var hon också. Både jag och natta letade efter varsin ny jacka hela dagen, men såklart passade ingen varken i storlek, vår smak eller plånbok. Har åtminstonde bestämmt mig för att köpa ett par lila converse (när jag fått pengar av mamma), niice! Fick med en del hem (bilder kommer senare) men vill fortfarande ha en ny skolväska, jacka och skor.

När vi skulle hem så hade vi (jag) kollat upp fel busstid igen. Så istället för att sitta och vänta på bussen i 40 minuter fick natta en brilliant idé att ta tåget till burlöv för att bli hämtade av hennes pappa. Då befann vi oss på konserthuset och skulle ta tåget från centralen, ofc. Tåget skulle gå 16:53 och klockan var närmare 20 i (tror jag) så då skulle vi gå dit, lösa ut en biljett & hitta tåget på den lilla tiden. Jag förklarade detta för min kära vän men trög som hon är trodde hon att det var nära till centralen. När hon inte får som hon vill blir hon sur, så fick följa med henne.

2 minuter innan tåget skulle gå hittade vi en automat som inte funkade och kö;n till den (singular) fungerande var gaanska lång. Så DÅ förstod hon att där inte fanns en chans att vi skulle hinna med tåget. Så på 8 minuter fick vi gå/springa tillbaka till konserthuset i hopp om att inte behöva vänta ännu 30minuter på nästa buss. Som tur hann vi med den & var tillbaka i lomma kl. 7, då jag åt hemmagjord pizza med familjen.

Nu ska jag fota det jag köpt idag, efter att ha visat dagens klädsel. Tyvärr så råkade jag glömma ställa in fokus & redigeringen blev ganska failad, men man lär sålänge man lever!




Postat av: natta

haha! som vi sa, man bara skrattar åt det idag :D :D :D

/ 2011-03-20 / 17:52:13 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?