rocketeer

       2011-03-26 | 13:23:51 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

va i malmö med vickii i torsdags, fick en jacka med mig hem & hittade en väska som jag sååå gärna vill ha! Hihi tack för att du payade jackan sweetie, du får pengarna någon gång... snart!

igår när jag kom hem så stack jag direkt till gymmet -> duschen, sen hade vi gäster så jag flydde fältet hem till natta. Vi hade bestämmt att vi skulle köpa ben & jerry's - glass vilket vi inte gör så ofta. Så jag hade förväntat mig att glassen skulle vara god... Men natta valde en som inte var så god (ville inte ha den, men hon dampa.. so what to do?) Det var vanlig vaniljglass med stora klumpar av fryst dumle, typ. Dessutom fanns där max 8 st i en burk. Så vi gick ner i köket och blandade ut den med oboy haha! Blev aningen bättre... Men skulle inte lyssnat på henne, som vanligt.

Vi hade också bestämmt oss för att se burlesque. Så när jag kom till natta hade hon såklart inte laddat ner den & piratebay funkade inte. Såklart så fixade JAG det (för jag är bäst). Filmen va okej, inte så bra som alla sagt. Den va ganska förutsägbar men ett plus var att Jack, bartendern är snygg! Så när vi sett klart den hamnade vi på köksgolvet i ett skrattanfall, don't ask why. Efter det fick natta idén att vi skulle se madagaskar 2 - typ första braiga idén som kommit från henne ever!! Så det gjorde vi, klockan halv11 på kvällen/natten. Två;an är myyycket bättre än den första haha! Sen efter ett tag kom filiph (nattas kille) dit & typ mobbade oss för att vi skrattade åt allt. Men den va riiiktigt rolig, se den haha! Sen cyklade jag hemåt vid 2 & somnade direkt.

Idag är det lördag. Har ingen aning om vad jag ska göra. Får återkomma på den punkten. Hehe.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?