u can run but u can't hide ;)

       2011-03-15 | 20:53:41 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN



detta är då det jag ska syssla med denna veckan. Spendera tid med mina sockertoppar, vara en hel del på konsum (ofcourse haha!) blandat med en del plugg. Så det ena "lyfter upp" det andra, men enligt mig ser veckan perfekt ut! För er som undrar vad "rodd" är så är det en maskin som tränar kondition, armar, lår, rumpa, rygg och även magen om man gör det rätt! Min nya favorit träningsform haha! Tränar ju lite överallt, sen utöver det fokuserar jag på en kroppsdel och tränar den lite extra. Intressant va? ;) anledningen till att jag ska träffa kerstin (farfars fru) på söndag är att vi har ett foto-projekt på skolan där vi ska göra ett foto-reportage. Och jag har valt att göra ett om hur kerstin har det efter att ha förlorat sin man osv. svårt att förklara men tror det kan bli bra!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?