♣◊♥♦

       2011-03-11 | 21:10:59 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

sitter i sängen & lyssnar på oth musik (♥) med en godispåse från hemköp brevid mig, myys! Jag vet inte riktigt var jag ska börja.. haha. Igår var nog den värsta dagen någonsin (ja jag överdriver) på första lektionen tvingades jag & emma redovisa en text som vi inte ens läst genom. På lunchrasten letade vi reda på rolf (vår nk-lärare) för att få reda på våra slutbetyg i naturkunskap, jävligt klyddigt var det... Han hade gjort ett prov på 10 frågor, där av 4 st va för att se om vi hängt med på lektionerna & en av dem hade han inte ens gått genom, kul! Så jag fick ganska kasst resultat = inget VG i naturkunskap. Vilket ledde till min damp resten av dagen.

Dock så pratade jag med honom idag & fick mitt betyg ändrat, men ändå! Sen så tyckte vår eng-lärare att vi skulle filma hela engelskredovisningen på coachtiden, men vi blev inte klara = kaos. Är fett besviken på mig själv för att jag vet att det hade kunnat bli 671524 ggr bättre, kunde inte texten, filmen blev inte ens 4min när den skulle va 12min = IG, typ. Men ja, idag hade vi 2 redovisningar - den ena gick okej men engelskan gick åt helvete!

Efter skolan gick jag & linnea till mc för att köpa cheeseburgare (eftersom hon var skylldig mig det efter att ha fel på en sak haha!). Vid sex stack jag till gymmet för första gången på e-v-i-g-h-e-t-e-r! måste bättra mig, min kondition är sämsta ever haha! Så imorgon ska jag ut på en powerwalk -> hem och hämta kameran om det är bra väder & fota lite! :D

känner att jag inte ska skriva mer nu, ingen som bryr sig ändå ju haha! (förresten, natta? ring mig imorrn!)

nu vill jag ha sommar!




Postat av: Natta

jag kan ringa dig imorgon bajsunge..... fast jag ska på bio halv ett och kommemr inte hem förrens fyra ;) meen då ringer jag dig, hihi puss

/ 2011-03-11 / 21:41:05 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?