126064976945867060670827851694

       2011-03-04 | 19:57:52 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

precis krängt kebab eftersom mamma inte är hemma haha, pappa beställer alltid när mamma inte är hemma även om det är han som lagar maten i vanliga fall. Intressant jag vet! Ehm, jag skulle säga något men jag glömde. Jag är just nu: mätt, sur,  glad, irriterad, mätt, har huvudvärk, mätt, besviken & allmänt seg. Hade matteprov imorse, gick åt helvete men får hoppas på det bästa. Sen hade vi media - läxförhör, kul fredag! Tyvärr gick läxförhöret bättre än matten men bara lite. Ahhh sån ångest!

Ska välja inviduella val nu inför 2an på måndag, 150p. Vet inte om jag ska välja matte b + tyska eller engelska b + tyska. Med tanke på hur matten går just nu så vet jag inte om jag vill välja matte överhuvudtaget! Men det är senare problem. Precis som alla andra fredagskvällar sitter jag HEMMA e-n-s-a-m, buhu.. Nä men jag lider inte så mycket av det! :D ska poppa popcorn när jag slutat vara mätt, läsa lite bloggar och kolla OC och det efterlängtade oth avsnittet (ja, jag som är seg har inte sett avsnitt 17 än) så japp, thats it!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?