3 nya kategorier

       2011-05-13 | 22:48:08 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

serious shit, musik & inspiration heter dem.
kände att jag behövde en kategori där jag kan få lov att skriva av mig på, som i det förra inlägget. Sen musik & inspiration hör man ju på namnen vad de kommer innehålla :)

kort men rolig skoldag idag! Spelade beachvolleyboll på idrotten, spelade mot c-klassen och vann alla set (tack vare killarna haha). På media-lektionen skrev vi manus till filmen som klassen ska spela in, dock förstår jag inte hur vi ska bli klara innan vecka 21 men de är en annan femma hehe. När jag kom hem så kokade jag nudlar (♥) som jag åt. Ganska logiskt faktiskt. Sen somnade tydligen jag och väcktes av att natta ringde, hon undrade om jag ville äta pizza med henne. Det ville jag. Kom hem vid 9 och nu sitter jag här. Jag är trött.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?