◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦

       2011-05-04 | 19:30:28 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

vill inte ens kommentera min skoldag så jag låter bli! :)

direkt när jag kom hem lämnade jag väskan & gick ut igen, bara gick. Så himla skönt! Ett tag hade jag ingen aning om var jag var haha.. Det slutade med att jag gick runt i lomma i 2 timmar, underbart! Dock ska jag byta skor i fortsättningen, att gå långt i converse är ingen höjdare höhö. När jag kom hem var Kerstin här & pappa hade precis satt på grillen. Så när jag pratat lite med Kerstin så la jag mig på sängen, tog nog 2 minuter innan jag somnade. Älskar att somna mitt på dagen! eller ja... klockan var 6 men ändå. Nu ska jag snart gå och mejk såm coffe, aj vill si jo guys lejtår!






Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

/ 2011-05-05 / 11:49:53 / http://selenagomezsswe.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?