* * *

       2011-05-27 | 16:10:45 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

försov mig till 10 imorse, whoops.. så därför hade jag endast en lektion idag, media. Efter att ha spenderat 1 timme på aircall & filmat lite till vår film så tog bussen hem kvart i 3. När jag kom hem kom natta hit & snackade lite skit (det rimmade) & fjantade sig som vanligt. Nu är kaffet klart = tv-tajm!





Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

/ 2011-07-20 / 02:49:57 / http://smsalåna.nu

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?