Grattis på födelsedagen Nathalie!

       2011-05-17 | 10:33:00 | KOMMENTERA HÄR! (3) | PERSONLIGT

Vanligt folk hade antagligen bara skrivit grattis på facebook, eller bara nämnt det lite sådär snabbt. MEN jag är utöver det vanliga, lite mer viktig. SÅ därför har jag skrivit en liten text/roman till henne här!


 Jag vet inte var jag ska börja. Vi två är så… konstiga och underbart bra tillsammans! Du ska veta att du är så otroligt bra gumman!


Vi har ju haft våra stunder, kan man ju lätt säga och vi kommer inte alltid överens. Som när du fick en bok i huvudet, när vi ritade på varandras bänkar i sexan och tvingade varandra sudda ut det, när jag blev sur för att du sjöng (haha) och alla gånger då JAG har haft rätt, men du inte vågat erkänna. Ibland blir jag galen på dig, som när du tvingade mig att gå till centralen för att du trodde att det låg nära konserthuset. Eller när vi va och shoppade på stan och du helt plötsligt bestämde dig för att prova en jacka som du inte hade råd med, fem minuter innan bussen gick hem.


Vi har varit med om en del tillsammans, ganska så mycket faktiskt. Kommer du ihåg hon bitchen på Center syd som sa att man inte fick fota, eller han killen på NRJ in the park? Vi har som sagt haft våra äventyr inne i Malmö. En gång gick vi till värnhem, när vi kom dit såg vi att vi hade kunnat ta bussen som kört förbi oss ett antal gånger – ändå rätt sjukt att vi hittade dit! Eller när vi skulle hoppa på 3:an, men åkte 15 hållplatser istället för 2. Tänk så mycket motion vi fått efter alla cykelturer till burlövcenter. Det mest onödigaste inköpet var nog dedära vaxet vi köpte, kommer du ihåg så sur jag var haha?


Om jag ska vara ärlig trodde jag att vi skulle glida från varandra efter nian. När du började på en skola i Lund och jag i Malmö. Men så blev det inte och jag är så himla glad för det! Der kan gå veckor och ändå så känns det som vi snackade senast igår. Ingen och då menar jag INGEN får mig att känna mig så ful som dig. Med dig kan jag vara mig själv till 110% - ibland kanske inte det är så jättebra med tanke på hur vi är tillsammans. Men ändå! Ibland räcker det med att jag/du ger dig/mig en blick så förstår du/jag vad jag/du menar (rörigt värre). Jag säger bara (endast natta som kommer fatta detta):


-          Lägg dig utanför!

-          Va?! Ligger gävle inte i skåne?

-          *boxar varandras händer* Dilledilledilledill *klapp* blubbblubbblubb, 3,2,1, nill, wroom wroom

-          Mitt namn är olle & nu ska jag.... – inga kommentarer

-          Natta...forever
-          He’s got the look

nu får det räcka hihi. Kort sagt: Grattis på 17-årsdagen natta! Älskar dig!! ♥





Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så mycket för att du ville vara med i tisdagens blogg :D nu finns vinnaren uppe!

/ 2011-05-17 / 23:36:16 / http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du är så jävla underbar!

/ 2011-05-18 / 21:04:18 /
Postat av: Nathalie

Du är så jävla underbar!

/ 2011-05-18 / 21:04:37 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?