ken jeg få kebab?

       2011-05-09 | 19:27:31 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

skola i en timme idag, lite smått onödigt sådär. När klockan slog elva (poetiskt?) gick jag, emma & linnea till centralen. Vi trodde att 7:an, den som går till ikea gick därifrån. Tydligen så gjorde den inte det. Så vi tog tåget till triangeln = en hållplats. (nu har jag äntligen besökt citytunneln haha) När vi var framme så kunde man välja mellan 2 rulltrappor, vi tog fel. Tog ungefär 10 minuter för oss att hitta till bussen därifrån haha! En varm bussresa senare befann vi oss på ikea. Där åt vi köttbullar och potatismos & lingon för 18 kr!!! syftet med hela resan. Sen åkte vi hem.

När jag var hemma satte jag mig med matteboken, efter ett tag blev jag sugen på kladdkaka. Så jag bakade, hehe. Nu har jag precis varit på kosum & frestat veronica och madde (behövde grädde). Imorgon har vi nationella prov i engelska, så ska nog kolla genom lite gamla prov och öva och så nu ikväll. 





Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tyvärr är det för sent nu, det gällde bara gårdagen :( men hoppas att du vill vara med igen snart!

/ 2011-05-11 / 21:03:57 / http://felliciiaa.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?