lika chill som dill

       2011-05-18 | 21:12:30 | KOMMENTERA HÄR! (3) | DAGBOKEN

precis som alla andra (de flesta iallafall) hade jag nationella prov i matte A idag. Det gick faktiskt över förväntan. Bara del 2 kvar nu, hoppas att den inte är såå mycket svårare! Efter provet så tog jag bussen hem, kollade på OC och väntade på nilla. När hon kom så kollade vi på det nya one tree hill avsnittet (SÅ-FREAKING-AWESOME) & firade att det faktiskt kommer bli en säsong 9!! Lyckligaste kvinnan på jorden eller vad?!?! Hade gåshud genom i princip hela avsnittet, finns inget bättre! Imorgon är jag ledig, wiiihoo! :D

pratade i telefon med vickii innan & lovade henne ett sött inlägg. Såå: hej victoria lam. Du är söt. Du skrattar som en kärring. Men är fortfarande söt. Jag gillar det. Vi två är som soulmates, faktiskt. Bådas liv går ut på att smsa varandra onödiga sms, kolla på tv(serier) & skratta. Båda skrattar lika fult, men det är helt okej. Du är min lilla ängel. Om jag har problem med någonting så passar jag över problemet till dig så löser du det (oftast) åt mig. Nu är jag inte på fjäsk-humör längre. Hoppas du blev nöjd med din text, pusspuss!


ankor.




Postat av: världensbäästa

vadå fjäsk? kom direkt från hjärtat!!

du är en tant, men gillar dig ändååååååååå

<3

/ 2011-05-18 / 23:47:10 /
Postat av: linnea haver

tack så mycket!

/ 2011-05-19 / 14:44:40 / http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

kul! kika in på söndag och se om det vart du :)!

/ 2011-05-21 / 11:03:36 / http://typjosefiine.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?