lördagen den sjunde maj

       2011-05-07 | 20:39:50 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Veronica (min "kollega") ringde 07:10 imorse: skulle inte du jobba nu vid sju?! ooohhh shiiittt, jag hade glömt att sätta alarmet, typiskt... Så jag fixade mig & åt & cyklade till konsum på lite mer än 20 minuter, ändå starkt jobbat haha! Ganska typiskt bara att just denna morgon skulle kaffekokaren, min cykel och skor krångla en massa + att jag lyckades väcka hela familjen. Men jag hann iallafall komma dit några minuter innan öppning & sen var det ur världen.

Jag fick med mig ett paket sia-glass & smörpopcorn som jag tänkte njuta av snart. Är snäll som delar med mig till resten av familjen, för er som undrar hehe (intresseklubben antecknar) Min mamma gav mig en briljant idé att klippa av en massa jeans till shorts idag. Där var en del som var för små som jag fick, återvinning ohyes. Nu ska jag gå och tvätta mina sminksvampar haha! Har även bilder från porträtt-fotograferingar att rensa & redigera denna afton.


hej jag är konstig





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?