****

       2011-05-29 | 19:51:34 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

ligger med datorn i sängen och verkligen känner hur mina ögonlock vill slutas. Har precis ätit kött & potatisgrattäng med familjen och en rabarbepaj står i ugnen. Bästämde mig för att baka en sådan till mamma, hade helt glömt bort att det är morsdag idag så det blev lite av en nödlösning hehe. Jag har inte hunnit med sådär jätte mycket idag, med tanke på att jag gick upp halv 2... Har iallafall städat lite på rummet, bakat och tränat - en typisk söndag! Under dagen har jag fått mer och mer ont i mina tänder, antagligen så är det min förkyldning som satt sig där, weird?

Ikväll tänkte jag ta tag i att utöka mina photoshop-skills genom att redigera ungefär 300 bilder, ligger lite efter... Har även planerat in en del inlägg som ska skrivas och all musik som ska flyttas från spotify till hårddisken. Nu väntar kaffekokarn på mig. Btw så slog det mig nyss att skolavslutningen är riiiktigt nära nu, bara 6 ''riktiga'' skoldagar kvar!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?