another head aches, another heart breaks

       2011-11-10 | 14:28:46 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

såhär har/kommer veckans schema se ut, helt okej!

Engelskan imorgon inte inställd, men jag ska till tadläkaren på morgonen & kommer inte hinna tillbaka (hoppas jag). Igår var jag så smart att jag lämnade datorladdaren i skolan... Som tur var så låg den i receptionen så jag hämtade den idag! Åkte till skolan för att ha tyska i 2 timmar, hämta laddaren, vänta i 45 min för att sen åka hem igen. Hade ingen idrott idag eftersom den var samtidigt som tyskan (vi har 4 pass att välja mellan att ha idrott på. Tyskan har nu bytat tid, men inte idrotten).
När jag kom hem kom mjukiskläderna på, har precis ätit nudlar framför tv;n & väntar på att kaffet ska bli klart. Har köpt marabou för min mensvärk & ska snart göra en skoluppgift så att den blir klar! När jag har varit hos tandläkaren imorgon ska jag & linnea till friskis & svettis för att träna. Planen är att göra det innan skolan / på den långa rasten på fredagarna! Gymmet i malmö är 100 gånger bättre än det i lomma så ska prova på om det passar bättre att ha det såhär :)





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?