hands down

       2011-11-07 | 22:56:46 | KOMMENTERA HÄR! (0) | KREATIVITET

lovet var underbart, jag jobbade, hittade massor med ny musik, shoppade, åt kladdkaka med pernilla, somnade framför tv;n ett x antal gånger, träffade mormor & morfar, var på ikea, fick ett nytt skrivbord, gjorde absolut ingenting, tränade med camilla, åt pannkakor med chokladsås, kollade på smurfarna för 4e gången, jobbade lite till, hängde på mitt rurm med natta, hälsade på farfar & farmor, grät & hade huset för mig själv.

Idag började skolan igen, hade svenska, väntade på bussen, åkte hem. Helt okej. Läraren som skulle ha lektion hela eftermiddagen var sjuk. Imorgon börjar jag halv 12! Livet är bra ibland, faktiskt. Fick hem ett nytt minneskort till kameran i förrgår, så nu har jag mer plats till bilderna i RAW-format! (förra gången fick jag ändra kvalité i slutet pga minneskortet blev fullt)
Här är mitt nya skrivbord & nej jag har inget liv som skrev pilar & skit


nu är jag så in i helvete sugen på att göra om på mitt rum, ska fjäska för pappi. Steg 1: byta ut bilderna i tavlorna över sängen + hyllorna...





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?