international love

       2011-11-28 | 23:17:43 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

För ungefär 10 minuter sedan kom jag på att jag kanske borde duscha, så det gjorde jag. Nu ligger jag i sängen med ansiktsmask på - cool story bro. Tanken är att jag & linnea ska träna imorgon innan skolan, duktiga så in i bomben. Extra bra blir det när skoldagen endast varar från halv 12 till kvart över 1, lagom till min buss går! (kommer sääkert missa den och behöva vänta i en timme) Igår låg jag i sängen hela dagen. Bokstavligen. Eller ja, paus för att äta och sånt nödvändigt. Och varför detta nu då? Jo för att 1. mamma var inte hemma så inget kunde stoppa mig 2. Har nytt påslakan + vintertäcke = underbart skönt & omöjligt att slita sig från 3. det var storm, så vad skulle jag annars göra?! 4. All julbelysning var tänd och mysfaktorn var hög. Over and out.

en sak som är rätt kul är att man kan tro att jag gillar hästar när man kommer in på bloggen - det gör jag inte.




Postat av: Diana

Så gulligt! Har Emma en blooogg? Mihihihihihih ^^

/ 2011-12-01 / 18:40:20 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?