part 4

       2011-11-22 | 22:57:42 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

sedan jag bloggade har jag hunnit med att bli av med skolbusskortet, inte hittat bankkortet & behövt ta bussen hemifrån kl 10 för att börja halv 12 (inte okej nån stans). Tanken var att listan skulle vara lite längre, but still. Som grädde på moset så somnade jag efter skolan, vaknade igen klockan 9. Kul. Dessutom skulle jag hinna med att läsa sådär 3 kapitel i företagsekonomin idag, istället har jag slöat bort den tiden jag varit vaken. MEN för att se det på den ljusa sidan så: eftersom jag inte kommer kunna sova så kan jag ju läsa det senare höhö.

Jaja, klagostunden är över! Imorgon börjar jag skolan 08:15 (♥) med mentorstid, sen ska vi jobba med ett projekt resten av dagen. På torsdag har jag utvecklingsamtal 09:20 & efter det är jag ledig. Ska dock in på jobb och prata med chefen, gå till banken och fixa ett nytt kort, plugga massor med psykologi och lite svenska. På fredag har jag den sista tysklektionen denna terminen!! Celebration time, come on!!!







vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?