we♥it

       2011-11-20 | 00:16:33 | KOMMENTERA HÄR! (0) | INSPIRATION

Jag var inne på weheartit i säkert en timme nu och bara fått massa insperation. Gjorde ett kollage på massa fint. Åh, jag vill tillbaka till new york. Alla dessa bilder får mig att längta tillbaka, känns överhuvudtaget sjukt att jag varit där. Alla dessa bilder gör att jag vill dit igen, nununu... Dricka starbucks, uppleva vintern där, ta massa fler bilder och skapa fler minnen. Jag vill ha långt hår, långt lockigt hår och grymt snygg klädstil. Jag vill ha kärlek. Mamma frågade mig idag om det inte var dags för mig att skaffa nån kille snart, det undrar jag också. Jag vill ha sommaren tillbaka, så mycket jag velat göra men inte hann. Jag vill vara sådär galet lycklig. Jag menar inte att jag inte är glad, jag älskar hur mitt liv har ändrats. Jag blev också sugen på bär.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?