ehhhhm

       2011-11-02 | 21:14:58 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

har precis duschat & lagt mig i sängen efter en dag med mamsi i malmö. Jag köpte en burk ricinolja som egentligen är till för förstoppning & att smörja motorer. Men jag ska använda den i håret, läs mer här! Jag har lovat mig själv att fortsätta med detta fram till jullovet. Till er som inte klickade på länken så ska oljan ge en frisk hårbotten och stimulera håret till att växa fortare! Vet inte om det är något att tro på men worth trying... Somsagt så var jag i malmöstad på jakt efter skor & jacka. Hittade jag något? Nope.

Däremot köpte jag kläder + lite annat för 1400kr igår... Bilder kommer nån annan gång, kanske. Var nämligen i malmö igår också fast med pernilla! Vi åt på china box & va inne i typ 5 affärer tills jag insåg att jag inte kunde gå in i fler affärer utan att köpa något. Så vi sprang till bussen, hann precis och slapp vänta på nästa i en timme. Framme i lomma köpte vi frödinges kladdkaka & kollade på film -> scrubs -> somnade i soffan båda två. Hon åkte hem redan halv 11 på morgonen då jag och mamma åkte till ett antal köpcenter, ikea och mormor och morfar. Nu ska jag se på easy A!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?