part 5

       2011-11-25 | 20:00:53 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

ansträngande dag idag faktiskt! Först stod engelska på schemat, vi har ska spela upp vår tolkning av romeo & julia nästa vecka så vi hade lite manus att skriva - vi var till och med tvugna att jobba in 3 timmars rasten. Från halv 9 till lite över tolv satt vi i grupprummet för att bli klara! Efter det var det dags för psykologiprov, inte så svårt men krävande. På tyskan (sista för denna terminen wihoo!!) hände något hemskt. Vi hade läsförståelse. Hatar sådana. Denna var extreeeem och jag kunde inte en enda fråga... Nu ska jag se på he's just not into you med mina älsklingar ben & jerry! Jobb imorgon kl 7.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?