vääldigt intressant historia

       2011-11-19 | 18:31:52 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

åhh kan jag inte få bli frisk snart?!?! Idag har jag inte gjort ett skit, legat i soffan och kollat på how i met your mother... Nördar det som fan, så ni vet. Igår var meningen att pernilla skulle sova hos mig, men så blev det inte. Vi träffades på stan efter jag slutat skolan & gick i affärer. Köpte en deoderant. Vi hade inte direkt lust för det, jag hade inte tänkt på att vi skulle ut på stan efter skolan på morgonen... Kilklackar och kullersten = </3. Vi mötte upp alija för att äta på subway, mot min vilja. Men jag måste erkänna att där är rätt gott. Jag hade svårt att andas hela dagen så jag fick lite astmamedicin.

Tydligen så var där liite för många milligram av nånting där i och tillslut snurrade allting, har seriöst aldrig mått så dåligt. Jo okej kanske, men det var illa. Följde med pernilla till centralen då jag hade 45 minuter att spendera tills min buss gick hem. Lyckades tajma så att jag kom till södervärn samtidigt som busschauffören. När jag suttit ner en stund började allt snurra igen, folk trodde nog att jag var full. Väl hemma så gick foten ur led. Toppen! Resten av kvällen spenderade jag med mina popcorn, skakandes & tillslut somnade jag med datorn på magen.

del 3 av bilderna på natta, pure happiness höhö;






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?