21:47

       2011-09-22 | 21:47:49 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

skoldag 8-4 imorgon, då 4 av de timmarna är rast. Skitkul verkligen. Men har planerat att plugga mesta av den tiden faktiskt, har inte så överdrivet mycket i skolan nu men det är skönt att slippa senare! Nu tänkte jag läsa genom tyskläxan till imorgon, efter det ska jag sova! Har fått alldeles för sena vanor hehe...
söt lillebror. "Jag tror att jag vill bli fotograf, kolla vilken fin bild!!"




Postat av: moa

Nu har jag dragit fram tre vinnare som veckans blogg. Gå in och titta om du blev en av de lyckliga vinnarna! Om det inte blev du, det kommer fler chanser. :D

/ 2011-09-25 / 13:55:45 / http://mthorneus.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?