++++

       2011-09-03 | 11:53:00 | KOMMENTERA HÄR! (0) | SHOPPING

införskaffade mig en ny plattång för ett tag sedan, Gama Ceramic CP1. Till det använder jag l´oreal silk & gloss! (också nyinköpt). Jag är verkligen jättenöjd med sprayen, håret blir lent, väldoftande och glansigt! Dessutom så står det på förpackningen att de skyddar håret från värmen från plattänger och gör så att det håller sig platt längre, om det verkligen gör det är jag inte så säker på, får se om det stämmer! När det gäller plattången så är det ett plus att den värms upp sjuuukt snabbt och har en lång sladd! Sedan vet jag inte om det beror på mitt hår eller att jag duschat innan jag plattade det, för håret böjer sig inåt efter ett tag! :(
Kände att jag ville skriva en reccension av något slag, den blev litta lång... Haha jajaja. Somsagt har jag endast använt plattången några enstaka gånger (typ 4) så det kan hända att jag bara haft en dålig hårdag, vem vet! Är nöjd med mina inköp iallafall :)





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?