rewind back to summertime

       2011-09-22 | 11:11:00 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

jag har typ... Glömt publicera dessa bilderna, vilket är synd. Jag har en vän, en bra vän, den bästa jag har faktiskt. Hon är såå snygg! Och jag hoppas veeerkligen att hon vill ut och fota med mig snart för jag har en perfekt idé!!! Okej alla killar som läser/ser detta, jag har hennes nummer om någon är intresserad?!?!






Postat av: Natta

Haha du är ju rolig du.................. Vet att du bara leker snäll nu för jag ska ut och bli fotad. Men jag blir glad ändå såklart!!!!!!

Får se om det där med din idé är så bra. Kanske att jag går med på det. KANSKE.

/ 2011-09-22 / 22:18:13 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?