shoppingsugen

       2011-09-02 | 22:28:23 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

har varit en låång skolvecka som nu är över, tänkte blogga ett antal gånger. Men det blev inte så. Idag hade jag totalt 3 lektioner och 4 timmars rast, skoldag 08:15 - 16:10... På tre timmars rasten var jag på vift med linda, sandra & rebecka. Jag införskaffade mig en miniräknare och en earcuff, jätte intressant. Vi var nyttiga på lunchen, åt sallad på café 2000, mMm.
Har spenderat hela kvällen i sängen i princip (mrs lonley) med one tree hill ♥♥ och har även gjort ett kollage, där av rubriken:

varning för lång bildtext: helt underbara skor, love at first sight | vill ha halsband/smycken i allmänhet, måste bli bättre på att använda dem bara hehe | tycker det är så jäkla snyggt med kavaj, har velat ha en nu sedan 9an typ... | halsduk, myspys till när det blir kallare | två stickade tröjor, också väldigt mysiga | jeans, jag äger endast ett par! Ni som känner mig vet att jag oftast (alltid) går runt i leggins. Men jag vill ändra på det, typ.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?