freeeeeedag

       2011-09-09 | 22:59:49 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

känns meningslöst att skriva: idag har jag gjort detta & nu ska jag.. blablabla. Men samtidigt gillar jag att skriva av mig, även om det inte är så intressant för er att läsa alltid. Men jag tänkte ändå, trots ingen bryr sig göra en lista, typ:

mina popcorn tog precis slut
jag måste städa imorrn
datorn har blivit mega seg pga cs5 programmen
jag vill ut och fotografera hösten, men den är inte riktigt här än
jag har länge funderat över att färga håret, min naturliga hårfärg är rätt tråkig
jag borde ändra lite i ''portfolion'' men har så himla mycket att ändra så jag orkar inte
nu börjar det bli svårt att komma på mer...
imorgon ska jag ut & gå en mil igen
pappa ska nog köpa en roddmaskin, så då blir det att träna hemma istället för på gym (som aldrig händer)
vi har faktiskt en sandsäck här hemma som ska användas till boxning, tror inte den är uppsatt, men tänker använda den, snart
jag fick ont i näsan
jag tror inte mitt självförtroende har varit så ostadigt innan som de varit dessa veckor, från topp -> botten hela tiden
vi fick en mattebok idag. Jag fattade de första uppgifterna. Stolt.
insåg precis att listan blev lång






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?