wake me up when september ends

       2011-09-30 | 22:43:55 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

liite komisk rubrik, då det är cirka 1 timme och en kvart kvar av september höhö. Det var meningen att dessa bilder skulle upp lite tidigare (och massa andra), men prioriterade lite annat. Skolan gör mig skit stressad, hade redovisning på tyskan idag som jag skulle bli klar med + ett projekt + ett annat projekt + engelska läxan. Jag vill även göra en ny design design till bloggen men jag känner att tiden inte riktigt räcker till. Jag vill shoppa, massor med höstkläder. Jag hoppas att jag kommer iväg till att träna imorgon. De stänger redan halv 1. Det suger.

Något annat som suger är att blogg.se ääntligen skaffat sig en blogg-app. MEN bara till appstore. Jag har en android mobil. Men på måndag tar vår skola ledigt för studiedag, för att se på den ljusa sidan! 





Postat av: Josefine Andersson

kul att du är med i helgens blogg :) kika in på söndag och se om det vart du!

/ 2011-10-01 / 17:49:01 / http://josefineandersson.se

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?