10 april

       2012-04-10 | 23:19:09 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

svar till caroline: JA GÖR DET FÖRFAN HEHE! Bästa någonsin. Lovar!
Jajaja då är lovet slut nu då. Eller ja, jag har ju varit ledig idag och kommer antagligen vara det fram till fredag. Börjar bli galet irriterad på mina lärare som inte hör av sig när de ska... Har fått en praktikplats nu, men har inte fått några kontaktuppgifter. KUL!! Fast... Skönt att vara ledig ju. Men ändå.

Jahapp. Ehh. Idag har jag redigerat klart filmen från veckan innan lovet - då jag var hos en fotograf på praktik. Ska visa den och slippa redovisa mehehe. Sedan har jag varit ute i garaget och rott (heter det så?) roddmaskin. I hela 30 minuter, stolt fan. Har varit dålig på att träna överhuvudtaget på senaste tiden. Men att åka till Malmö för att träna ENSAM tar typ 3,5 h. Okej det går ju inte snabbare när man inte är ensam men då är det iallafall kul att träna. Och garaget är så kallt. Inte lockande. Men nu ska jag se bortom allt det där!

Måste-sluta-skriva-ner-exakt-allt-som-poppar-upp-i-huvudet. Ska se Gossip Girl nu. Hejdå.
åh jag som nästan aldrig tar egobilder hihi





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?