5 april

       2012-04-05 | 21:13:34 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

jag har nu sett det sista avsnittet av one tree hill. Asså nej, nu är jag ledsen. SÅ FINT AVSNITT!! Världens finaste serie. Har följt oth sedan jag gick i femman, sen nu är det bara borta... Grät genom nästan hela 50 minuter, åh.
IALLAFALL ligger nu i min säng med datorn på magen och deppar. Funderar på att sätta igång säsong 1 av one tree hill. Hmm... Nej ska sluta vara så dramatisk nu. Klockan är nio och jag har tråkigt, ska nog rulla ut min yoga matta och träna lite... Det var längesedan. Tänkte att ni kanske ville veta lite om mitt fabulous life, var ju ett tag sedan jag uppdaterade hehe. Nu är det lov, det kommer att/har sett ut såhär:
dag 1: sov länge. Redigerade en film från praktiken. Åkte till malmö för att fira farbror.
dag 2: jobbade 15-22
dag 3: tränade med linnea. Åt på china box. Gott var det.
dag 4: shoppade med natta. Fikade på esspressohouse. Var deprimerad över att jag inte hittade särskillt mycket att köpa.
dag 5: hade jävligt tråkigt. Gjorde ingenting.
dag 6: Var i lund, på en gräsplätt med lite folk. Drack. Spelade kubb. Jag var grym.
dag 7: ska träffa pernilla. Vi ska shoppa på entré. Hoppas på bättre lycka denna gången.
dag 8: ska jobba. Börjar KLOCKAN 7. Tyck synd om mig. Sen ska vi ha gäster. Jippi.
dag 9: ska sova. Och träna.
dag 10: ???




Postat av: Caroline Quach

HAHA naww lilla emma!

OTH verkar så bra!! jag har endast sett några avsnitt från season 1 och jag var ganska liten så ska börja från hela början!! måste köpa boxen den verkar så bra :D

/ 2012-04-10 / 14:17:18 / http://missquach.devote.se

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?